شبیه سازی سیال غیرنیوتنی بینگهام با فلوئنت

0 خریدها
#
instock
37,000 تومان

توضیحات

برای بررسی جریان سیال  غیر نیوتنی بینگهام در داخل کانال با مقطع مربعی ، هندسه در داخل نرم افزار تجاری گمبیت رسم شده است و پس از شبکه بندی و تعیین شرایط مرزی، با استفاده از نرم افزار فلوئنت شبیه سازی شده است. در این پروژه پارامتر ناپایداری دین بر شکل گیری جریان ثانویه، افت فشار مورد بررسی قرار گرفته است.

کد پروژه: ۳۱

پس از پرداخت وجه لینک دانلود مستقیم برای شما فعال خواهد شد.

در صورتی که به هر دلیل مانند قطعی اینترنت و یا غیره ، پس از پرداخت موفق به دانلود فایل نشدید، با ارائه کد پروژه ، فایل برای شما ارسال خواهد شد.

BINGHAM
سیال غیر نیوتنی BINGHAM

 

اثر عدد دین

برای بررسی ناپایداری دین در جریان سیال غیر نیوتنی داخل کانال خمیده با مقطع مربعی ، جریان سیال داخل کانال برای چند حالت مختلف در نظر گرفته شده و با تغییرسرعت ورودی، پروفیل جریان ثانویه در مقطع کانال رسم شده است و با تغییر سرعت مقدار K  نیز تغییر می­کند و می­توان با مشاهده این پروفیل مقدار عدد دین بحرانی را  برای سیال غیر نیوتنی بینگهام در هر حالت بدست آورد.

سیال غیر نیوتنی
بینگهام

برای بدست آوردن محدوده ناپایداری دین، ابتدا با تغییر سرعت با نمو­های بزرگ، عدد دین تقریبی که گردابه ­ها در آن ایجاد می­شوند را بدست می­آوریم و سپس در محدوده مشخص شده، نمو تغییرات سرعت را کاهش می­دهیم و عدد دین دقیق که گردابه ها در آن ایجاد می شوند را بدست می­آوریم. مقادیر استفاده شده برای مدل سازی در حالت اول  مطابق جدول (۴) می­باشد. و برای حالت دوم  از مشخصات جدول (۵) استفاده شده است

حالت های مشابه این پروزه نیز انجام شده است.

پروژه شبیه سازی سیال غیرنیوتنی بینگهام در کانل با مقطع مربعی با نرم افزار فلوئنت مدلسازی شده است و  دارای یک گزارش فایل ورد ۱۷ صفحه ای است که در ان نحوه شبیه سازی سیال بینگهام نیز بطور مختصر شرح داده شده است.

در این پروژه عدد دین مورد نظر که در آن سیال پایداری خود را از دست میدهد بدست می آید.

فایل های CASE & DATA مربوط به فلوئنت نیز ضمیمه آن شده اند.

برای مشاهده سایر پروژه های فلوئنت و همچنین سفارش شبیه سازی پروژه با فلوئنت کلیک کنید

 

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شبیه سازی سیال غیرنیوتنی بینگهام با فلوئنت”

کلمات کلیدی

بالا